بازی با رنگ ها کاری است که همه ما در کودکی انجام داده ایم  حتی اگر زمانش برسد الان هم حاضریم تا دستی به مداد رنگی برده و نقاشی بکشیم. مداد رنگی دنیای بسیار بزرگی دارد و در دست هر فردی می تواند به گونه ای خاص استفاده شود. کودکان برای نشان دادن افکارات کودکانه و بزرگترها برای هنرنمایی و کشیدن نقاشی های چشم نواز.

“هتر رونی” هنرمندی 20 ساله است که از بدو تولد همراه با مداد رنگی بزرک شده و حالا تبدیل به یکی از بزرگترین نقاش های حال حاضر دنیا شده است. این دختر جوان می تواند هر کاری را با استفاده از مداد رنگی انجام دهد و به گفته بسیاری از هنرمندان بزرگ او بی نظیرترین نقاشی ها را با استفاده از مداد رنگی می کشد.

علاقه اصلی این دختر حوان به نقاشی کشیدن از هنرمندان و افراد مشهور است. دقت در هر نقاشی به خوبی قابل مشاهده است زیرا کمترین جزئیات هم در آن دیده می شود. او در شبکه های اجتماعی صفحات مختلفی برای خود ایجاد کرده است و به خاطر زیبایی کارهایش طرفداران فراوانی را پیدا کرده است.

او ابتدا نقاشی ها را با مداد سیاه روی کاغذ پیاده کرده و سپس با مداد رنگی مشغول رنگ آمیزی آن می شود.این نکته را باید قید کنیم که در هر نقاشی او حدود 2 ساعت و نیم تنها مشغول کشیدن طرح اولیه است. و هر نقاشی برای تمام شدن به یک روز زمان نیاز دارد که نشان از سرعت بالای هتر است. بخشی از کارهای او را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

برای مشاهده نقاشی های بیشتر از این هنرمند به صفحه فیسبوک او سر بزنید

نقاشی سلفی اسکار Heather-Rooney-portraits8 نقاشی ریحانا نقاشی با مداد Heather-Rooney-portraits5 نقاشی هری پاتر Heather-Rooney-portraits3 Heather-Rooney-portraits2 Heather-Rooney-portraits Heather-Rooney-portraits9 نقاشی مداد Heather-Rooney-portraits11 Heather-Rooney-portraits12 Heather-Rooney-portraits13


6 دیدگاه

  1. nA30M

    سلام خیلی طبیعیه واقعا آفرین

  2. zeinab

    سلام فرشته خانم میشه به ماهم یاد بدید؟

  3. zeinab

    راستی ممنونم که نظرم را ثبت کردید

  4. zeinab

    سلام واقعا عالیه ای کاش می شد یک آموزش برای چنین هنری در نظر می گرفتید تا افراد علاقه مند بتوانند استعدادشان را شکوفا کنند باتشکر

    • fereshte

      من بلدم یاد گرفتم

  5. sara

    وای عاللللللللی بودن مر30

نظر خود را بیان کنید