تعبیر خواب مو

دیدن مو در خواب به چه معناست؟

تعبیر دیدن مو در خواب چیست؟

تعبیر خواب مو

دیدن مو در خواب به روش های مختلفی اتفاق خواهد افتاد که به ترتیب تعبیر هر کدام از آنها را بررسی میکنیم:

تعبیر دیدن بدن پر از مو

اگر اندام و صورت خود را در خواب پوشیده از مو ببینید، علامت آن است که در بدرفتاری با دیگران چندان پافشاری می‌کنید که همه شما را ترک می گویند. اگر زنی چنین خوابی ببیند، علامت آن است که در ذهن خود مقامی برای خود در نظر می‌گیرد و بر خلاف اصول اخلاقی با دیگران رفتار می‌کند.

در صورت دیدن خواب بدن پر از مو ممکن است خواب شما با سبیل ، اصلاح صورت ، تراشیدن ریش و ژیلت زدن نیز در ارتباط باشد.


تعبیر خواب ریزش موی سر

معمولاً تعبیر خواب ریزش مو با طاسی و کچل شدن در ارتباط است.

تعابیر خواب معمولا با استفاده از نمادها و بر اساس شرایط زندگی افراد تعیین می‌گردند. همواره بین تعابیر معبرین اسلامی و توضیحاتی که تعبیرگران غربی در مورد موارد مختلف بیان کرده‌اند اختلافاتی وجود دارد که ناشی از دریافت مفاهیمی جداگانه از سمبل‌هاست. پس دقت داشته باشید تفسیرهای گفته شده به صورت کلی بوده و بایستی با توجه به زندگی هر شخص رویای او تعبیر گردد.


تعبیر خواب موی بلند

موی انبوه و نبافته بلند را گیسو می گویند. اگر بافته باشد طره است که طره تعبیر دیگری دارد.

داشتن گیسو با شرحی که داده شد بستگی به رسم زمان دارد. وقتی بود که مردان گیسوی خود را بلند نگه می داشتند. در دوره ای نیز تنها علویان و صفویان و قلندران گیسو داشتند.

در عهد صفویه گیسو مشخصه علویان بود که از احترام خاصی برخوردار بودند و هر جا می رفتند مردم مقدمشان را گرامی می داشتند ولی اینک حتی علویان صفویان نیز موی بلند را نمی خواهند و نمی پسندند.

پس درباره گیسوی مردان حکم کلی نمی توان یافت اما برای زنان گیسو همیشه بوده و خواهد بود. گیسو برای زن عزت و آبرو و احترام خانوادگی است.

اگر زنی در خواب ببیند گیسوی آراسته و بلند دارد نیکو است و خبر از این است که در خانواده و نزد شوهر عزیز و محترم تر خواهد شد.

اگر زنی گیسوی کوتاه داشته باشد و در خواب ببیند گیسویش بلند شده تعبیر همانست که نوشتم اما اگر زنی در بیداری موی بلند داشته باشد و در خواب ببیند کوتاه شده عزت و احترام خود را از دست می دهد و سبک می شود .

برای مردان نیز موی بلند و گیسو آبرو و شان و جاه و مقام است ولی اگر موی خویش را کوتاه ببیند دلیل بی آبروئی و تنزل شان و مقام نیست زیرا رسم کنونی این است که مردان گیسو نمی گذارند.

اگر زنی در خواب ببیند که گیسویش را قیچی کرده اند یا در عالم خواب این ادراک برای او باشد که گیسویش قیچی شده و یا ببیند که قیچی را با گیسویش آشنا کرده اند خوب نیست زیرا آن زن بد نام می شود و مورد اتهام و افترا قرار می گیرد .

این تعبیر فقط برای قیچی شدن است نه کوتاه شدن.


تعبیر خواب تراشیدن موی سر

تعبیر خواب تراشیدن موی سر از دید امام صادق

تعبیر خواب تراشیدن مو ۵ چیز است.

  • معنی اول دیدن تراشیدن مو در خواب رفتن به حج است.
  • معنی دوم دیدن تراشیدن مو در خواب رفتن به مسافرت است.
  • بیشتر بخوانید : تعبیر خواب ببر از حضرت یوسف ، و اهلی و سفید و سیاه در خانه و نوازش و حرف زدن با ببر
  • معنی سوم این خواب رسیدن به عزت و مقام بالای الهی است.
  • معنی چهارم این خواب داشتن امنیت در زندگی است.
  • معنی پنجم این خواب دولت است.

تعبیرخواب مو از حضرت یوسف ع

اگر در خواب خود دیدید که سر خود تراشیده اید و یا در حال تراشیدن موهای خود هستید معنی اش این است که از غم و اندوه بیرون می آیید.

اگر در خواب موهای خود را بلند ببینید معنی این خواب این است که عمر شما طولانی خواهد بود.

اگر موی سر خود را دراز ببنید در زندگی رنج کمی به شما می رسد.

اگر در خواب خود را در حال کندن موهای سر خود دیدید معنی این خواب این است که از همسر خود جدا می شوید.

☺ تعبیر خواب «مو» برای من چیست؟

اگر در خواب‌تان «مو» را دیده اید اما تعبیرخواب فوق جوابگوی شما نیست ابتدا بخش نظرات را بخوانید و در صورتی که همچنان به تعبیر خواب خود نرسیدید؛ جزئیات خواب‌تان را در بخش نظرات ارسال کنید تا به آن پاسخ مناسبی داده شود.

✚ کاربر گرامی نظرات تکراری پاسخ داده نخواهد شد. لطفاً بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید.


164 دیدگاه

  1. نغمه

    یه نفر برام خواب دیده که:
    سلام
    روزتون بخیر ‌
    امیدوارم حال دلتون خوب و حضور پر رنگ خدا شامل حالتون باشه
    بابت یه خواب که دیشب راجع بهتون دیدم پیام میدم . خواب عجیبی بود و لازم دونستم عنوان کنم .
    خواب دیدم موهاتون سفید شده بود و به طرز خیلی عجیبی هم رشدش زیاد بود و ثانیه ای رشد میکرد . و میریخت . و قبل از این که بریزه موهای جدید سفید جاشو پر میکرد . موهای جدید سفیدتو جمع میکردیو میگفتی واسه خیرات جمع میکنم .
    نمیدونم تعبیر و تفسیرش چیه ولی خودم توی خواب متعجب بودمو بهت زده .
    ایشالله که خیره
    میشه بفرمایید که تعبیرش چیه؟!

  2. A.A

    خواب دیدم با یه آقایی قرار ملاقات دارم رفتم جلو آینه خودمو مرتب کنم که دیدم چونه چپم تا زیر گردن موی زاید مثل ریش دراوردم و با قیچی برداشتم سمت راست چونه ام ریش مانند جوگندمی بود که گفتم خوبه زیاد معلوم نیست. ساعت یک و نیم صبح سراسیمه از خواب پریدم

  3. حسن

    سلام من خواب دیدم که یه زنی اومد طرفم و همون طور که دست میکشید به سرم موهام کنده میشد ولی من هیچ احساسی از کنده شدن موهام نداشتم بعد که رفت خودمو تو آینه دیدم موهام سالم بودن اراسته فرق هم زده بودم تو خواب

    • تعبیر خواب

      با سلام
      این خواب می تواند تعبیر های متفاوتی داشته باشد اما اشاره ای به این را در ان بدانید که ممکن است نشان از وسوسه ای باشد که در اینده سبب شود چیزی از ابروی شما در خطر قرار گیرد اما به سرعت از بین رود و تاثیری در زندگی شما نداشته باشد.
      سربلند و پیروز باشید

  4. مجید

    سلام،من خواب دیدم با تیغ ریش تراشی موهای صورتم به سختی اصلاح میکنم و قسمتی از صورتم زخمی شد،بعد با همون تیغ موهای پا هام را میخواستم بزنم که نمی شد به همین خاطر از آب نهری که جاری بود به پا هام میزدم تا بتونم موهای پاهام اصلاح کنم.

  5. مبینا

    سلام .من پدرم فوت شده.خواب دیدم پدرم پیش دکتر داره موهاشو کاشت میکنه تعبیرش چیست؟ممنون

  6. Ava

    سلام من خواب دیدم درجایی خیلی زیبا هستم کلی آدم اونجا هست انگار که میشناسشون دختر 3سالمم بردم، من یه جا وامیستم که انگار دارم از بالا پایینو تماشا میکنم بخاطر اینکه خیلی قشنگ و زیبا بود اون محیط که درهمون لحظه یه آقایی که موهای بلندی دل‌ت و ازپشت موهاشو بسته بود و رنگشون حالت جوگندمی بود بدوبدو اومد و سریع از پشت یه قیچی زد به موهام، درهمین حال همسرم که الان باهاش مشکل دارم و توی دادگاه پاسگاهم هم اونجا حضوورداره اما به من حرفی نمیزنه فقط دیدم که ایستاده و داره از همونجا به پایین نگاه میکنه و یه لباس آبی قدیمی که وقتی باهم خوب بودیم تنش بود
    بعدش من هم میرم و یه جا که اون آقا نشستس یه قسمتی از موهاشو کوتاه میکنم و سریع فرار میکنم
    این خواب رو ساعتای 10ونیم 11صبح دیدم
    آیا تعبیری داره؟؟

  7. Parisa

    سلام من خواب دیدم درجایی خیلی زیبا هستم کلی آدم اونجا هست انگار که میشناسشون دختر 3سالمم بردم، من یه جا وامیستم که انگار دارم از بالا پایینو تماشا میکنم بخاطر اینکه خیلی قشنگ و زیبا بود اون محیط که درهمون لحظه یه آقایی که موهای بلندی دل‌ت و ازپشت موهاشو بسته بود و رنگشون حالت جوگندمی بود بدوبدو اومد و سریع از پشت یه قیچی زد به موهام، درهمین حال همسرم که الان باهاش مشکل دارم و توی دادگاه پاسگاهم هم اونجا حضوورداره و داره از همونجا به پایین نگاه میکنه
    من هم میرم و یه جا که اون آقا نشستس یه قسمتی از موهاشو کوتاه میکنم و سریع فرار میکنم
    این خواب رو ساعتای 10ونیم 11صبح دیدم
    آیا تعبیری داره؟؟

  8. زهرا

    سلام من خاب دیدم ک موهای پشتم رو ب دوتقسیم شدن و دوتا تقسیم تو دستمه و موهام کوتاه شدن تعبیرش چیه

  9. یلدااااااااا

    سلام وقتتون بخیر مامانم خواب دیده راجب من که من حامله شدم و رو تخت بیمارستان بودم خیلی خونریزی کرده بودم میگه یهو یادم اومد ک تو مجردی ولی حامله ایی بت گفتم اگ بابات بفهمه میکشتت چجوری میخوای بهش بگی یا چجوری میخوای سقطش کنی خوابشم البته طرفای صبح دیده تعبیرش چیه؟

  10. یلدا

    سلام وقتتون بخیر مامانم خواب دیده راجب من که من حامله شدم و رو تخت بیمارستان بودم خیلی خونریزی کرده بودم میگه یهو یادم اومد ک تو مجردی ولی حامله ایی بت گفتم اگ بابات بفهمه میکشتت چجوری میخوای بهش بگی یا چجوری میخوای سقطش کنی خوابشم البته طرفای صبح دیده تعبیرش چیه؟

  11. یاسمینا

    سلام وقت بخیر
    ببخشید من خواب دیدم فامیلای مامانم خونمونن (فقط داییش و همسر و بچه های دایی مامانم و یه زن دیگه که میدونم کیه ولی اسمشو خاطرم نیست یادمه) و از فامیل خودم زن عموم و دختر عموم خونمونن بقیه رو یادم نیست بعد یادمه مامانم موهاشو بافته بود و همه فامیل دوره روی مبلا نشسته بودن بعدش دخترعموم اومد پایین موهای مامانمو اندازه 3 الی 4 سانت قیچی کرد من خیلی عصبی شدم و شروع کردم داد و بیداد راه انداختن و خیلی مامانمو دعوا کردم و مهمونا هم جرات حرف زدن نداشتن دختر عموم این عمل کوتاه کردن مو رو دوبار تکرار کرد و بعدش رفت قایم شد من خیلی عصبی بودم و میپریدم به همه تا اینکه تصمیم گرفتم بهش حمله کنمو بزنمش که دیدم نیستش و بهم گفتن فرار کرد دنبالش دویدم تو کوچه دیدم یه اتوبوس بزرگ جلوی در خونه پارکه و اون رفته توی ماشین و بهش دسترسی ندارم اما از پشت شیشه داشت نگاهم میکرد زدم محکم به شیشه و دوباره داد و فریاد که بیا بیرون و… خاطرم نیست اما حس میکنم چند تا مرد منو هول دادن یا شایدم به دفاع از اون اومدن جلو و منو هول دادن اما یه سایه محوی ازشون یادمه، خلاصه زن عموم اومد جلو که منو بزنه اما من اونو گرفتمو محکم پرتش کردم سمت ماشین طوری که لباس گرم مشکی که تنش بود از تنش در افتاد اومدن سمتم هجوم بیارن که یه دختر غریبه رو دیدم دم در دستشو سمتم دراز کرد و گفت بیا بریم من دستشو گرفتم و دویدیم باهم توی خونه و درو از پشت قفل کردم، وقتی اومدم تو نه مهمونا بودن نه اون دختر غریبه، فقط مامان و بابام خونه بودن که بابام داشت پاهای مامانمو چرب میکرد
    ممنون میشم این خوابمو تعبیر کنید هیجا تعبیر مناسبی واسش پیدا نکردم..

  12. هدا

    سلام. من خانم هستم خواب دیدم موهام رو مردونه کوتاه می‌کنه آرایشگر و خیییلی دقیق و حساس هست که به بهترین نحو مدل مردونه کوتاهش کنه. همش می‌گفت خیلی خوب و زیبا شده.

  13. اصغر

    سلام
    من در خواب دیدم که موهای خود شانه میکنم وفقط موهای سفیدم ازسرم جدا میشود اندازه خیلی زیادی ازسرم موی سفید جدا شد

  14. اصغر

    سلام
    من در خواب دیدم که موهای خود شانه میکنم وفقط موهای سفیدم ازسرم جدا میشود اندازه خیلی زیادی ازسرم موی سفید جدا شد
    ممنون از توجه شما عزیزان ممنون ازاینکه به ماتوجه میکنید.

  15. یلدا

    سلام وقت بخیر دوست پسر من خواب دیده که دوست خیلی صمیمیش ک چندساله مرده تو خوابش اومده بهش گفته بیا بریم بامن اونجا جای خوبیه تعبیرش چیه؟و چندشبه خواب میبینه راجب من که ازمن خبری نداره چند روز مادرش میگه بهش زنگ بزن باباشم میگه بهش زنگ بزن هرکار میکنه نمیتونه به من زنگ بزنه چون اخر شمارمو یادش نمیاد باز بعدا اینکارو میکنه بازم همینطور اخر میگه خالش زنگ بزنه این گریه میکنه خالش میگه دختر ک قحط نیست اینم عصبانی میشه خیلی بد حرف میزنهو جنگ میندازه حتی دخترداییشم میگه دوست دخترت جایی ک درس میخونه یه پسر وابستشه بازم عصبانی میشه و جنگ میندازه حتی تو خوابش مادرش میاد میگه به دوست دخترت زنگ بزن نگرانته چون قبل اینکه بحرفیم تو بیداری به مامانش گفته بودم پسرتون بهم زنگ نزده و انگار تو خوابش بهش مادرش میگه زنگ بزن چهار روز این خوابارو میبینه وقتی بیدار میشه بالشتش خیسه از گریه حتی میگف تو خوابم گریه کردم میشه هم تعبیر اولیو بگین هم اخری تروخدا

  16. Nazifa Joya

    سلام وقت شما بخیر ، من خواب دیدم که موهایم را درست می‌کنم که یکباره میبینم موهای فرق سرم ریخته خیلی ناراحت میشم قسمت سمت راست بالای سرم و فرق سرم به سفیدی میزنن بعد که خوب‌تر دقت می‌کنم مثل اینکه تراشیده شده است بعد یادم میاد که اینرا خودم تراشیده ام یکمی خیالم راحت‌تر می‌شود ولی سرم ظاهر بدی بخود گرفته تلاش می‌کنم که با بقیه ای موهای اطراف سرم که نرمال است بپوشونمش .
    البته من دچار موی ریزی شدیدی هم هستم این روزا، و روزانه اطرافیانم هم همینطور بعضا وقتها در موردش حرف میزنیم نمی‌دونم که دلیل از اونه یا نه این خواب معنی دیگری داره ممنون میشم برای پاسخگوییتان

  17. Farzane

    سلام وقتتون بخیر
    من خواب دیدم که موهامو بافتم خیلی هم زیبا به نظر میرسید اما پسربچه ی یکی از فامیلامون با سرتقی با شی تیز اون رو از وسط بريد،منم سعی در تلافی اون کار شدم

  18. Farzane

    سلام وقتتون بخیر
    من خواب دیدم که موهامو بافتم و خیلی هم زیبا به نظر میرسید اما بچه ی یکی از فامیلامون با سرتقی با شی تیزی اون رو از وسط برید و منم خیلی ناراحت شدم سعی در تلافی اون کارش شدم…
    تعبیرش چیه؟

  19. علیرضا

    سلام من خواب دیدم همسرم از چیزی ناراحت است انگار کسی مزاحم او شده و او جلوی مو های خود را کاملا تراشیده بود و بعد من پشت سرش را برای مرتب تر شدن تراشیدم با ماشین اصلاح

    • تعبیر خواب

      با سلام
      دیدن ناراحتی دیگران در خواب می تواند نشان از شادی باشد اما دیدن تراشیدن مو خیر نیست و ممکن است نشان از لطمه ای به ابروی ایشان باشد.
      سربلند و پیروز باششید

  20. مهدیه

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم موهام همینطور داره بلند میشه و تا روی زمین کشیده میشه ولی خودم متوجه نشده بودم ولی تو خیابون راه میرفتم همه تعجب کرده بودن و تعریف میکردن و بعدش به موهام نگاه کردم دیدم خیلی بلند و حجیم تر شدن وقتی از خواب بیدار شدم خوشحال شدم تعبیرش چیه ؟

    • تعبیر خواب

      با سلام
      این خواب برای زنان بسیار خیر است و می تواند نشان از ان باشد که شما بی انکه خودتان متوجه شوید کاری انجام دهید که سبب شود عزت و ابرویی عظیم کسب کنید.
      سربلند و پیروز باشید

  21. مریم

    سلام من خواب دیدم یک دونه تارموی بلند سفید که نیم متراز قدم بلندتر بود رو دارم از توی گوش راستم میارم بیرون و برا مامانم و بقیه هم تعریف میکردم که یه تار موی بلند از گوشم اومد بیرو اندازه قدم انقد بلندتر حتی؟و بقیه تعجب میکردن
    بعد تو خواب حسم میگفت انگار از بچگی این مو تو گوشم بوده و حالا رشد کرده چیزای دیگه هم بود مثل دندون شیری بچگی ام

    • تعبیر خواب

      با سلام
      در تعبیر این خواب برای طره و موی بلند امده است که برای زنان نشان از خیر و روزی است و ممکن است در این خواب اشاره ای باشد که شما چیزی را به همراه خود داشته اید که قدر آن را ندانسته اید و از این رو باید برای پیدا کردن آن تلاش کنید والا از دست خواهد رفت.
      سربلند و پیروز باشید

  22. یونا

    سلام وقت بخیر
    من خواب دیدم موهام رو از دو طرف جدا کردم اطراف سرم و با قیچی نصف موهای سمت راستم رو که جدا کردم میزنم و قیچی و موها رو میزارم روی فرش و مادر و خواهرم هم که جلوم نشستن متوجه نمیشن که من موهام رو زدم،میشه بگید تعبیر این خواب چیه؟!

    • تعبیر خواب

      با سلام
      بر اساس تعابیر خواب تراشیدن مو می تواند نشانی از ان باشد که در اینده شما کاری را انجام دهید که خدای ناکرده سبب شود ابرویی از شما در خطر قرار گیرد اما به اهل خانه ی شما نرسد و از ان بی خبر باشند.
      سربلند و پیروز باشید

  23. مريم

    خيلى ممنونم از پاسخگويى تون
    مأجور باشيد ان شاءالله

  24. مريم

    سلام و عرض ادب
    خدا قوت
    من ديشب خواب ديدم يك دسته مو كه بسيار زيبا و خوش حالت بود توى دستم هست ، اول نگران شدم و فكر كردم موهاى دخترم هست كه ريخته ولى همون لحظه نگاه كردم به سرش و تغييرى نديدم و موهاش مثل قبل بود بعد حدس زدم كه موهاى خودم باشه ، تا خواستم به آينه نگاه كنم كه حدسم به يقين تبديل بشه ، از خواب پريدم
    لطفا تعبير خوابم را بفرماييد
    ممنونم از لطفتون

    • تعبیر خواب

      با سلام
      این خواب بر دو جهت است؛ یا انکه برای شما تبعیری ندارد و نشانی از ترس شماست و یا اینکه خیر نیست و باید بدانید که چیزی از شما در اینده ممکن است کاسته شود و از این رو باید حتما صدقه ای دهید.
      سربلند و پیروز باشید

  25. محدثه

    سلام
    من آدمی هستم که تازگی ذهنم منفی باف شده و برای هر اتفاقی بدترینش رو در نظر میگیرم.
    خواب دیدم آرایشگر مردی که نمیشناسم میخواد موهامو رنگ کنه و برای نمونه از زیر موهام کمی برداشت و قد موهامو کوتااه کرد و اون موی کوتاه شده رو رنگ کرد و بهم نشون داد و من خیلی خوشم اومد. ولی فوری متوجه شدم که زیر موهامو قیچی کرده و خیلی ناراحت شدم. ولی تا آخر خوابم خیلی ناراحت نموندم از این موضوع

  26. ابراهیم

    سلام وقت بخیر
    تو خواب دیدم که موهام حالت خوبی نداشت و تصمیم گرفتم که اصلاحش کنم که یهو یه قسمت از سرم رو اشتباهی با ماشین صفر کردم و تو خواب ناراحت شدم و تعجب کردم که چرا اینجور شد

    بیدار شدم و دوباره خوابیدم و تو خواب عروسی بودیم و توی خونه با اقوام نشسته بودیم و منتظر غذا که یه غذا گیرم اومد خوردم و یه نفر دیگه اشتباهی یه غذای دیگه برام آورد

  27. محمدامين

    سلام من خواب ديدم دختري يه دسته از موهاي سرش را ميزنه و به من هديه ميده و من از اون ميگيرم و بسيار خوش حال ميشم بي زحمت تعبيرش رو ميگيد

  28. امیر بدر

    سلام وقتتون بخیر
    خواب دیدم توی حلقم موهای بلند در میاد و من هی از جا میکَنم ولی دوباره جاش درمیاد
    تعبیرش چی میتونه باشه؟

    • تعبیر خواب

      با سلام
      می تتواند حالت ناملموسی در خواب را به شما نشان دهد که در ان شما از چیزی بد ترس دارید که در اینجا به این صورت نمایان شده است. باید بدانید که می تواند ترس شما از گفتن صحبتی غیر صلاح را نشان دهد.
      سربلند و پیروز باشید

  29. یلدااااااااا

    سلام وقتتون بخیر خواب دیدم بااینکه مجردم دارم طلاق میگیرم و کل فامیل پدریم از نزدیکترینشون بگیر تا دورترین ک اندازه صد یا۲۰۰نفرشون تو حیاط خونه مادربزرگ پدریم جمع شده بودنو میومدن بالا یکی یکی از بدیای من میگفتن کل وسیلهامو جمع کردمو موفق شدن منو بیرون کنن و بابام منتظرم بودو با ماشینش رفتم ولی مشخص نبود ک شوهرم کیه

    • تعبیر خواب

      با سلام
      این خواب می تواند یا نشان از ترس شما از قضاوت دیگران باشد که برای شما خیر نیست و باید از ان جهت بسیار اگاه باشید و یا انکه نشان از ان دارد که در اینده شرایطی سخت را تجربه خواهید کرد.
      سربلند و پیروز باشید

  30. سینا

    من خواب دیدم موهای زیر بغلمو دارم با ژیلت میزنم و یکی کنارم میگه بزن بو میده زیر بغلت

    • تعبیر خواب

      با سلام
      می تواند نشان از پیشنهادی در اینده باشد که به صلاح شماست و خیر است و نباید ان را دست کم بگیرید و از این رو خوابی خیر دیده اید.
      سربلند و پیروز باشید

  31. یلدا

    سلام وقتتون بخیر خواب دیدم توخونه داریم اسباب کشی میکنیم چون وسیلها همه جمع بود توخونه مادر بزرگم بودیم یا فکر کنم وسیله میخواستیم تازه بچینیم نمیدونم یکی ازاین دوتا بود فقط منو مامانمو بابام من رو لحاف تشکـ نشسته بودم یهو دیدم یه مار متوسط سفید راه رفت دیدمـ گم شد یهو پرید رو بروم دهنشو باز کرد انگشت دست راستمو گاز زد ولی زهر نداشت ک بمیرم یا خون بیاد دوباره از یک دونه مار تبدیل به چندتا مار شدن همشونم سفید بعد یکیشون بعد چند دیقه دست چپو کل انگشتاشو گاز زد طوریکه از درد داد میزدم خیلی درد داشت به بابام گفتم واکنشی نشون نداد دیگـ ازخونه زدم بیرون رفتم حیاط تعبیرش چیه

    • تعبیر خواب

      با سلام
      این خواب خوابی خیر نیست و نشان از ان می توااند باشد که کسی که با ان دشمنی دارید قصد دارد که به شما ضرری رساند که این موضوع خیر نیست و از این جهت برای شما خوابی خیر نیست. حتما صدقه دهید.
      سربلند و پیروز باشید

  32. زهرا

    سلام لطفا تعبیراین خواب و بگید ممنون میشمم
    من خواب دیدم که به یه مهمونی رفتیم بد من پاشدم رفتم به اتاق دیگه ای که نماز شب رو بخونم(در واقعیت هم بعضی وقتا میخونم بعضی وقتا نمیخونم که الان نمازو ترک کردم )که دختر خالم و دختر داییم اومدن و چن نفر دیگه کلی سرو صدا کردن من هزار بار این نمازو خوندم باز اشتباه شد که عصبی شدم رفتم سر همشون داد زدم دخترداییم و هل دادم،که اینا یه چن نفر دیگه رو هم صدا زدن که شاید یه ۱۰۰ نفری میشدن (دخترو پسرایی که نمیشناختم و داییم)همشون جمع شدن سرم و من دیگه چیزی ندیدم که وقتی چشامو باز کردم دیدم موهام و از ته زدن دستاو دهنمم بسته بودن یجوری گریه کردم که صبح پاشدم دیدم چشام خیسه

    • تعبیر خواب

      با سلام
      این خواب ممکن است براساس تعابیر خواب نشانی از ان باشد که شما باید هر چه سریعتر مسیر خود به سمت خدای خود را پیدا کنید تا خدای ناکرده اطرافیان شما مسبب دور شدن کلی شما از خدا نشوند.
      سربلند و پیروز باشید

  33. امیرحسن

    سلام و ادب
    بنده دیشب خواب دیدم که جلو آینه وایستادم، داشتم با موهام بازی می‌کردم، چتری موهام رو میگرفتم میکشیدم که ببینم چقد بلند شده چون موهام فر هست، موهام تا زیره بینیم میومد و من داشتم با خودم میگفتم که إ ! موهام چقدر بلند شده!؟
    بعد که دوباره گرفتم و کشیدمش (خیلی آروم میکشیدم) دیدم یه عالمه از موهام اومد تو دستم!
    موهام با دستم کشیدم بالا دیدم جلوی موهام کامل کنده شده! و به شدت ناراحت شدم تو خواب،…..
    لطفا نظرتون رو در مورد خواب من بفرمائید. با تشکر

    • تعبیر خواب

      با سلام
      در تعابیر خواب برای این خواب امده است که می تواند به این معنا باشد که از کسی دوستش دارید دور خواهید شد و از او جدا شوید.
      سربلند و پیروز باشید

  34. حسین

    با سلام
    دیدن موی سفید بینی در خواب نشانگر چیست؟

    • تعبیر خواب

      با سلام
      می تواند نشاان از ان باشد که بر اساس تعابیر خواب برای مو این خواب بیانگر گذری باشد که باید در عمر خود انجام دهید و از این رو می تواند نشان از تذکری به شما باشد.
      سربلند و پیروز باشید

  35. مصطفی اس

    با سلام
    مادر بنده هفت ماه پیش فوت کرد و تو این مدت خیلی زیاد میاد به خوابم
    دیشب اومد به خوابم و پرسید موهاتو کوتاه کردی ؟
    گفت بزار برات درستش کنم و شروع به کوتاه کردن موهای من کرد
    البته اینم عرض کنم که مادر من آرایشگر بود و تا وقتی زنده بود همیشه موهامو ایشون کوتاه میکرد
    ممنون میشم این خواب منو تعبیر کنین
    با سپاس

    • تعبیر خواب

      با سلام
      این خواب می تواند نشانی از دلتنگی شما برای ایشان باشد و بدانید که از این جهت دارای تعبیر نیست و برای ایشان خیراتی دهید و بدانید که انشالله بهشت برین جای ایشان است.
      سربلند و پیروز باشید

  36. علی سلمانی

    سلام من خواب دیدم موی دختر عمویم زیاد است وبه من قیچی داد گفت کوتاه کن منم کوتاه کردم مادرش هم گفت اینهارا ۱ملیون میخرند انهارا ببر وبفروش تو رو خدا جواد ببید

    • تعبیر خواب

      با سلام
      اینکه در خواب شما به موضوعی اشاره شده است که این روزها باب است ان را از تعبیر ساقط می کند اما در خواب کندن موی زنان خیر نیست.
      سربلند و پیروز باشید

  37. سارا

    باسلام من یه حانوم مطلقه هستم وخواب دیدم بچه کوچیکی توبغل دارم.وبچه ازخودمه تعبیرش چیه؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر خیر و برکت است و اینکه به خبر نیک هم تعبیر شده است.
      سربلند و پیروز باشید.

  38. اکبری

    سلام. من خواب دیدم. موهای پشت سر دختر هفت ساله ام را که بلند است. دختر برادر م که ده ساله هست. کوتاه کرده و من از این موضوع خیلی عصبانی شدم و به شدت برخورد کردم. البته موهای پشت سر سه قسمت بودن. راست وسط و چپ راست و چپ را کوتاه کرده بود به طوری که تا پایین گردن کوتاه شده بودناما قسمت وسط همان طور بلند بود تا روی باسن. البته در خواب اینطور متوجه شدم که علت این کارش این بوده که می‌خواسته موهایش را مرتب و شانه کند اما موها گره خورده بوده و او هم از روی بچگی گره خورده ها را کوتاه کرده

    • یاسین صداقت

      با سلام
      خواب شما تعبیر بدی برای فرزندتان نخواهد داشت و دلیل خوابتان ترس و نگرانی برای دخترتان است و صدقه بدهید.
      سربلند و پیروز باشید.

  39. ستایش

    عمه ی من ارایشگر قبلا بود ولی الان خونه دار هستش منم خواب دیدم با عمه ام تو یه خونه بودیم به عمه ام گفتم موهایم رو خرگوشی کنه اون نشونم داد اگه خرگوشی کنه مثل دفعه ی قبلش چون دفعه ی قبلش بسیار نرم و خوشگل شده بود مو هایم ولی عمه ام اصلا به حرفم گوش نداد و به جایش موهای من رو بست و دم اسبی کرد و وقتی موهای بسته ام رو دیدم در اینه دیدم که موهایم به هم پیجیده و قیافه ی من زشت شده راستش من یه چند شبه یه سری خواب هم دیدم که تعبیرش زیاد خوب نبود به خاطر همین حیلی خیلی می ترسم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر خواب موهای به ام پیچیده آمده است که نشان در بیچیدگی کاری است که صدقه بدهید.
      سربلند و پیروز باشید.

  40. علی

    سلام روز بخیر من خواب دیدم موی سرم بلند است و یک نفر میگوید کوتاهش کن بهتر است و موی شر خودش هم کمی بلند به نظر می امد اما باز هم کوتاه بود

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب کوتاه کردن مو برای مردان نشان ب. بدی ندارد و اینکه شما به کارهایتان سرو سامان خواهید داد.
      سربلند و پیروز باشید.

  41. یلدا

    و بعد اون جریان موهام خواب دیدم کنار مامانمم مامانم گف دهنت بویه بدی میده و من گفتم ببین دندونم افتاده انگار نصفش نبود فقط یکمش بوداین تعبیرش چیه تروخدا جواب این دوتا خوابمو بدین خواهش میکنم ممکنه بخاطر این باشه؟ من یه ماهیه ک حالم خوب نیس هروز میرم دکتر دردمو نمیفهمن و قراره برم شهر دیگه برایه دردم اینقدسردردایه بدی میشم و سرگیجهو تهوع الان شاید دوماهم باشه اینطورم سابقه سردرد داشتم دکتر میرفتم ولی نه دراین حد که گریه کنمو …شاید خوابام به این دلیله

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر این است که دهانتان بوی بدی دارد بیانگر این است که نیاز دارید قبل از اینکه دهانتان را باز کرده چیزی بگویید آن را حسابی مزه مزه کنید در مورد چیزی که می گویید قبل از اینکه بیانش کنید و دیگران را ناامید کنید خوب فکر کنیدو اینکه دندان شکسته نشان بر وجود مشکل است که نیاز به ترمیم داردو رفع خواهد شد نگران نباشید و شفا را از خواندند منان خواستاریم.
      سربلند و پیروز باشید.

  42. یلدا

    سلام تروخدا جوابمو بدین خواهش میکنمدو دفعس خواب میبینم که موهامو قیچی کردن موهام خییلی بلندن یبار خواب دیدم مامانم یهو موهامو پسرونه زد و چندروز بعدترش خواب دیدم زن داییم توحمومم باش تویه تشت نشستم اونم ازپشت یهو موهام زد یجور ناقص و من کلی گریه کردم..عشقمم یه ماه پیش بود فک کنم گف خواب دیدم تویه پارکیم کنارتم میبوسمت کلا کچلی و مو نداری ولی اهمیت ندادم وپلیس اومدن من فرار کردم باموتور توموندی وگریه میکردی که چرا منوتنها گذاشتی..تعبیرایناچیه

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب مو قیچی کردن نشان بر نیکی ندارد و به معنی آن است که افرادی در پشت سر شما حرف خواهند زد و باید مراقب اعمال و رفتار خود در نزد مردم باشید و اینکه صدقه بدهید که انشالله به خیر رفع شود و نگران نباشید.
      سربلند و پیروز باشید.

  43. saeid

    سلام من خواب دیدم که رفتم ارایشگاه و مو هام رو زدم تعبیرش چی میشه

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما برای مرد نشان بر بدی ندارد و اینکه اصلاح مو به تعبیر معبران اسلامی نیکی است و سلامتی فرد بیننده که عافیت به همراه دارد.
      سربلند و پیروز باشید.

  44. مختار

    سلام
    من از یه دختر خوشم میامد ولی ازش جواب منفی گرفتم
    امشب خواب دیدم اومده بود پیش و میخواست قرار بزاره ولی موهاش سیخ سیخی بودند و کوتاه و خراب هم اصلاح شده بود یعنی خیلی موهاش زشت بنظر می‌رسید در نهایت ما قرار خودمان را گذاشتیم و اونم خوش بنظر میامد

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر خواب شما اینگونه است که آن شخص مورد حرف ناپسند دیگران قرار می‌گیرد و اینکه رفتارهای مردانش بیشتر خواهد شد.
      سربلند و پیروز باشید.

  45. حمید

    با سلام و احترام
    من در خواب دیدم زبانم مو در آورده
    تعدادش هم ۳یا ۴تایی بود
    خیلی زور میزدم که بکنم اما هر کاری میکردم
    کنده نمیشدن
    میشه بفرمایید معنیش چیه

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این که اعضای بدن باید در خواب سالم و بی عیب نقص باشند نشان بر خوبی دارد و اینکه دچار نقصان شوند نشان بر عیب و مشکل است و اینکه خواب شما هم از گرفتاری خبر می‌دهد که با دست شما حل نخواهد شد و به حمایتگر نیاز دارید.
      سربلند و پیروز باشید.

  46. Mr.Majid

    سلام لطفه اگه کسی پاسخگو هست: جواب بده
    من توی خواب دیدم موهای تمیز و اصلاح شده ومرتبی دارم وانگار اماده برا امری بودم..اصلاح شده بود از قبل.. ممنون اگ جواب بدین.

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب اصلاح مو نشان بر اعتماد به نفس شما برای ورود به اجتماعات را دارید و اینکه خود را از لحاظ روحی آماده برای پیشبرد اهدافتان میدانید و نیک است.
      سربلند و پیروز باشید.

  47. فرشاد نجفي

    من خواب ديدم غذا مي خوردم موي در دهان خود احساس كردم كه در كنار دهانم بود ، به آن مو دست زدم و موي را كه نصفي اش هنوز بيرون دهانم بود را گرفتمو كشيدم ، ان نصف ديگرمو را خورده بودم را با زور بطور كامل از دهانم بيرون كشيدم ، اين كار باعث شد كه حالت تهوع در حواب بگيرم و از خواب بپرم ، خيلي خواب طبيعي بود

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما می‌تواند بر این معنی باشد که شما به وسیله رفتارتان عملی انجام خواهید داد که خودتان و دیگران را ناراحت و رنجیده خواهید کرد. پس بیشتر مراقب باشید.
      سربلند و پیروز باشید.

  48. فروغ خسروی

    با سلام.
    من در خواب موهای بلند زیادی به صورت گلوله گلوله دیدم که روی فرش منزلمان بود و میدونم که موی سر من یا دخترم نبود. آیا این تعبیری دارد؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      خواب شما به این شکل تعبیر می‌شود که اگر فرشتان ظاهر بدی به خود گرفته باشد نشان از خوبی ندارد و اینکه اگر تغییری در فرش رخ نداده است تعبیر بدی ندارد و می‌تواند نشان از افکار بیچیده شما باید که به موضوعی گرفتار است. صدقه بدهید.
      سربلند و پیروز باشید.

  49. آسمان

    باسلام
    من خواب دیدم که تو محل کارم هستم. البته توی خواب شکل محل کارم کاملا تغییر کرده بود. ساعت کاریم تموم شده بود اما من نشسته بودم کارمو انجام میدادم. بعد یه خانمی که تو بیداری رقیب احساسی من هست و جدیدا با طرف مقابل من (که البته رئیسم هست و بی دلیل منو که خیلی دوست داشت رها کرد و دوباره برگشت با این خانوم که قبلا دوست دخترش بوده) روابطش خوب شده اومد و به همه بچه ها گفت که برن و برق اون اتاقا رو خاموش کرد. وقتی نگاهش کردم، موهاشو رنگ و کوتاه کرده بود (تو بیداری موهای بلندی داره) چهرش هم خوشحال بود یا حداقل پیش من اینطوری وانمود می‌کرد. منم تو دلم گفتم حتما نامزد کردن انقدر خوشحاله و به خودش رسیده و به من پز میده. بعد برای اینکه به منم نیاد بگه که برم و باهاش روبرو نشم خودم زودتر بلند شدم و به آقایی که تو اتاق با هم بودیم و تو محل کار هم رابطه خوبی با هم داریم گفتم دیگه پاشیم بریم اما اون آقا نشست و کارشو ادامه داد و اون خانم هم نیومد به من چیزی بگه و گذاشت رفت.

    • یاسین صداقت

      با سلام
      دوست عزیز خواب شما تعبیر خاصی ندارد و تنها می‌تواند دلیل بر این باشد که شما بر این شخص حساس هستید و اینکه ناخوداگاهتان این تصاویر را به شما نشان داده است و تنها آلمان قابل تعبیر می‌تواند این باشده موی کوتاه برایشان نشان از خوبی نیست و خوشحالی در خواب نشان از غم است.
      سربلند و پیروز باشید

  50. زری

    دوستی این خواب و دیده و برام تعریف کرده:
    خواب دیده که من از دری خارج میشم و از چهرم میفهمه که انگار مریض احوالم و متوجه میشه موهامو کوتاه کردم و رنگش تغییر کرده به خاکستری وقتی میرم جلو پیش اون و نامزدش بعد سلام و احوال پرسی بیهوش میشم
    کسی میدونه چه تعبیری داره این خواب؟

    • یاسین صداقت

      با سلام تعبیر خوایتواند اول نشان از بیماری باشد که در اینده به سراغ شما می اییدودوم اینکه بیماری در خواب نشان بر این است که شما با اطرافیانتان صادق نیستید.
      و دوست ندارید در مورد کارهای که انچام میدهید به دیگران جواب پس بدهید.
      سربلند وپیروز باشید.

  51. صدری

    باسلام
    خواب دیدم که‌موی بلندی تودهانم هست وسرموروگرفتم توگلوم گیرکرده بودهرچی میکشیدم بیرون نمیومد

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر ناراحتی دارد که شما باید ان را پایانی بدهید و با رفتارتان این مشکل را کش ندهید که خوب نیست. صدقه بدهید.
      سربلند و پیروز باشید.

  52. tarane

    سلام خسته نباشید

    من در خواب دیم که موهام اول اشفته است بعد یه خانم پیری که در روستامونه وهمسرشون جدیدا فوت شدن و اولاد ندارن و وضع مالی خیلی ضعیفی هم دارن بنده خداها(البته تو خواب انگار که ایشون بودن مثلا تو ذهنم میگفتم اینه) ..به من میگه بیا موهاتو شونه کنم میرم رو یه پله اما یهویی پله انگار میشه۱۰۰تا و من روی آخرین پله میشینم به طوری که وسعت دیدم به روستامون خیلی زیاد شده و من تو بالاترین ارتفاع روستامونم..اون خانمه موهامو با شونه چوبی شونه میزنه و موهام لخت لخت شدن و بلندتر از موهای بیداریم بودن بعدش از مادرم کشموی مشکی رنگی گرفتم و موهامو بستم.

    ممنون‌میشم تعبیر خواب رو تفسیر کنید برام

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر این دارد که شما در اینده به مقام بسیار بالا از لحاض کاری و پیشرفت زندگی خواهید رسید و بسیار خیر است که خود را بر قسمتقسمت بالای دیده اید . و تعبیر شانه کردن مو به کفته معبران اسلامی برای زنان نیک است و نشان بر خیر دارد بو به معنیه وجاهت معنوي است و به معنی این است که در خانه و خانواده عزت و حرمت مي يابید و نزد شوهر عزيزخواهید شد .
      سربلند و پیروز باشی.

  53. نقی

    سلام خواب دیدم موهای ریز سیاه رنگ در قندان وجود داشت و من از قندها میخوردم ولی با کراهت از موها.اما شیرینی قندها بمن لذت میداد تعبیرش چیست؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر این خواب باید بدانید که خوردن قنددر خواب بسیار طبیعی است و به ندرت محور خواب قرار می گیرد و از این رو در تعبیر این خواب بایدبدایند که به این معنا می تواند باشد که شما در اینده ای نه چندان دور شیرینی و کامروایی را ممکن است بدون علت خاصی برای خود به تلخی تبدیل کنید و از این رو اگاه باشید.
      سربلندو پیروز باشید

  54. زینب

    سلام
    من خواب دیدم که وقتی خواستم از خانه بیرون برم دیدم پشت در خانه یه سینی که یه سیب قرمز و یه کله قند و یه سری خوراکی روش بود که خیلی زیبا بود گذاشتن متوجه شدم واحد رو به رو گذاشته که یک خانم مسن و خوش رو هستش ولی بر نداشتم و گفتم برگردم برش دارم
    ولی وقتی برگشتم سینی رو برده بود رفتم در خانه شان و بهش گفتم سینی رو بهم بده ولی به جاش یک پاکت شیرینی بهم داد وقتی درش رو باز کردم شیرینی های سفید بود که با شوهرم خوردیم
    بعدش همون خانم همساده رو در حال شانه کردن موی سرش دیدم که کمی از موی سرش که سیاه بود رو بهم داد موی سرش سیاه و براق بود من انداختمش تو اشغالدونی بعدش دیدم رفتم آرایشگاه باز همون خانوم همساده رو دیدم که تو خیابان که چندتا کلید بهم داد خیلی زیاد بود
    بخشید طولانی شد اگه ممکنه تعبیرش رو بگید ممنون
    فقط اینو بگم این خانون سه سال پیش تو یه آپارتمانی همساده ما بوده خیلی خوش قلب و مهربان بود دو ساله ندیدمش

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر این خواب باید بدانید که حضور ایشان در خواب شما سمبل شخصی بسیار خوش رو و پاک طینت است و در ادامه باید عرض کنم خوابی بسیار خیر است و می تواند نشان از اینده ای برای شما داشته باشد که در ان با شخصی اشنا خواهید شد که به شما خیر بسیاز زیادی خواهد رساند.
      از این رو در روابط خود بسیار دقیق باشید و افراد خیر را در اطراف خود حفظ کنید.
      سربلند و پیروز باشید

  55. نسیم

    سلام خواهش میکنم خواب منم تعبیر کنید
    من دختر و ۲۷ سالمه خواب دیدم ک روی باسنم موهای خیییییلی زیاد و پر پشت بود ک دوستم توی خواب گفت اگه بخوای تمیزش کنی خیلی درد داره منم گفتم اره نمیخوام درد بکشم همینجوری میزارم …

    • یاسین صداقت

      باسلام
      در تعبیر این خواب باید عرض کنم که بر دو وجه است. یا انکه در واقعیت به این موضوع فکر کرده اید و در نا خوداگاه شما بوده است و این خواب را دیده اید و یا اینکه در خواب شما تعبیری به این حالت وجود دارد که شما در اینده برایتان ممکن است مشکلی پیش بیاید که از گذشته ی شماست و حل آن برای شما سخت باشد به شکلی که به بودن آن خود را عادت دهید.
      حتما صدقه دهید و در کارهایتان بسیار دقت کنید
      سربلند و پیروز باشید

  56. میلاد

    بسیار خوب

  57. khosro

    خواب دیدم با همسرم در بازار هستیم روسری همسرم کنار رفته بود و چیزی در موهایش بود که من سعی در برداشتن آن و پنهان کردن موهای همسرم از دید بقیه داشتم ولی همسرم جیغ میزد و میگفت جدا کردن چیزی که درموهایش گیر کرده دردآور است تعبیر آن چیست ؟؟؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر خیر ندارد و احتمالا همسرتان بر او بیماری وارد خواهد شد که او را مدتی اشفته خواهد کرد و اینکه حتما صدقه بدهید که رفع بلا شود .
      سربلند و پیروز باشید .

  58. مریم

    سلام، وقت بخیر
    خواب دیدم کف پاهای دختر عمه ام کمی زخمی شده و سپس موهای زائد درآورده. ممنون میشم اگر تعبیر خاصی داره راهنمایی ام کنید.

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر این دارد که غمی بر دختر عمه تان خواهد رسید و اینکه حتما صدقه بدهید که رفع شود انشالله .
      سربلند و پیروز باشید .

  59. احسان

    سلام من خواب ديدم ك موهام بلند شده اخه موهام كوتاهن ، توي ي اينه ميبينمشون و دستي روشون ميكشم و با خوشحالي مي گذرم تعبيرش چيه ؟؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما به تفسیر معبران نشان بر خیر است و اینکه نشان از حفظ ابرو است و اینکه منفعتی هم در راه است
      سربلند و پیروز باشید .

  60. هادی

    سلام
    من در خواب دیدم که دارم چایی درس میکنم بعد اینکه چای دم کشید تو استکان ها می‌ریختم و مقداری مو داخل چایی بود….

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر محبتی است که به دیگران دارید و اینکه شما در این محبت گاهی کوتاهی خواهید کرد و اطرافیانتان از ان نگران خواهند شد .
      سربلند و پیروز باشید .

  61. مهدی

    بسیار عالی

  62. نسیم

    سلام. من دیشب خواب دیدم تو جمعی هستیم و موهای من از شونم هست، ولی بعد چند لحظه خیلی بلنده، و دختردایی مامانم موهای منو که خیلی بلنده رو با رضایت خودم کوتاه می‌کنه.ولی دستش قیچی نمبینم، بعد با خوشحالی میگم خوب شد و اضافی های موهامو رو زمین دیدم، بعد ازش تکه های بلند موهامو خواستم گفتم موهامو که کوتاه کردی بده می‌خوام نگه دارم.گفت دور انداختم.بعد من گفتم سری قبل زنداییم موهامو کوتاه کرد خیلی خیلی زود بلند شد، دستش خوش بود، ببینیم دست تو چجوری میشه.
    موهای خودم از رو شونم هست و کم حجمه، ولی تو خواب که بلند شده بود خیلی سالم و پرحجم بود.
    و من تو واقعیت هم دوست دارم که موهامو کوتاه کنم.با موی کوتاه مشکلی ندارم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      خواب شما به خاطر حس خوبی که در خواب داشته اید میتواند نشان بر خیر باشد و اینکه این خواب به خیر تعبیر خواهد شد و احتمالا نشان از حسی که به موی کوتاه دارید .
      سربلند و پیروز باشید .

  63. علی رضا

    با سلام و خسته نباشید
    من خواب دیدم ک حس میکنم میخواهم بمیرم و ب غسالخانه رفتم با پای خودم و خودم لخت شدم برای اینکه غسل دهنده بیاد و منو غسل بده بعد رو سنگی ک غسل می‌دادند موی جنازه قبلی بود ک ب موی سر شبیه نبود و بیشتر ب موی اعضای بدن شبیه بود

    خوابیدم و چشمانم را بستم همانطور ک حس میکردم روی سمت راست بدن خوابیدم و دارند من را غسل می‌دهند ب ترتیب و داخل گوشم دعا می‌خوانند و در آن هنگام ب خواب رفتم دیدم ک دارم در بیابانی ب سرعت حرکت میکنم ولی نمیدویدم و انگار سوار بر چیزی بودم ولی نمی‌دانستم چیست از خواب بیدار شدم دیدم شخصی ک مرا غسل میدهد از دوستان من هست و دوباره سعی کردم ک بخابم تا ادامه ماجرا را ببینم

    وقتی رو سنگ غسال خانه دوباره خابم برد همان حس ها رو داشتم ک من را غسل می‌دهند و در گوش من آیاتی زمزه میکنند دوباره آن صحنه هارو دیدم و انگار سوار بر اسب امام علی بودم ک دارد سریع میدود و حس کردم ک امام نیز پشت سر من است
    اگر تعبیر خواب مرا میدانید بگویید بی زخمت

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما بر چند وجح است که می‌تواند هر کدام را جداگانه بر شما تعبیر کرد. اول از همه خدمت شما دوست عزیز عرض کنم که غسل همانطور در بیداری نشان از پاکی دارد در خواب هم نشان از پاک شدن شما از ناپاکی ها و کثیفی های است که روح شما را احاطه کرده است و نشان بر خیر است برای شما واینکه موی بدن فردی دیگر را دیده اید نشان بر ابن است که شما مدتی است گرفتاری دارید که شخصی برای شما آن را درست کرده است و دچار به دل آشوبی و استرس هستید در مورد آن موضوع که در آینده حل خواهد شد و از ان پاک خواهید شد و اینکه دویدن در خواب نشان بر تلاش و پیشرفت در زمینه کاری است و برای پیشرفتتان در تکاپو هستید و این در این مسیر فرد بزرگ و با انصاف و عادل شما را همراهی خواهد کرد.
      سربلند و پیروز باشید.

  64. Morteza

    سلام
    من خواب دیدم دارم موهای گوشمو با تیغ به سختی میتراشم بعد از تراشیدن چرک گوش رو هم با دست تمیز کردم و با آب شستم میشه بگین تعبیرش چی میشه؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب خیر است و نشان از اصلاحی در زندگیتان دارد که به دست خودتان رقم خواهد خورد و باید برای ان عجول باشید که انشالله پس از ان هم برای شما سعادتی در راه خواهد بود.
      سربلند و پیروز باشید

  65. نیلوفر

    سلام وقت بخیر سوال من این بود که آیا شبی که خواب را می بینیم نیز در تعبیر آن تاثیر دارد؟ مثلا اگر در شبهای مقدس مثل شب عید فطر یا شب عید غدیر رویایی دیده شود احتمال صحیح بودن آن بیشتر از شبهای دیگر است؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      به گفته امامانمان خواب در اعیاد نشان بر خیر دارند و تعبیرشان مبارک و میمون هستند . و میتواند از خواب های صادقه باشند .
      سربلند و پیروز باشید .

  66. فاطمه

    من خواب دیدم که موهای بلند دارم و یکی بزور اونا رو داره کوتاه میکنه و کوتاه کردنش هم با آتیش بود انگار دقیق یادم نیست
    انگار فندک داشت جای قیچی
    هرکاری میکردم تا جلوشو بگیرم که موهامو کوتاه نکنه
    چون من در واقعیت یک سال پیش موهامو کوتاه کردم و همیشه حسرت موهای بلندم رو خوردم و الان موهام بلندتر شده و گفتم هیچ وقت کوتاهش نمیکنم
    نمیدونم شاید بخاطر این فکرم همچین خوابی دیدم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب بر اساس اشاره ی خودتان می تواند باشد اما باید اگاه هم باشید زیرا این خواب برای زنان خیر نیست و باید حواستان باشد اما همان تعبیر اول بسیار محتمل تر است.
      سربلند و پیروز باشید

  67. نادیه

    سلام،وقت بخیر
    خواب دیدم موهای یک سمت سرم کم بود و سمت دیگه موهام زیاد بودن

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان اول بر ناراحتی های شما نسبت به موهایتان است که چون این خواب در خانمها طبیعی است و اینکه تعبیر ان نشان بر این دارد که شما دچار یک فکری و ناراحتی هستید که به زودی رفع خواهد شد .
      سربلند و پیروز باشید .

  68. کوروش

    سلام
    در خواب به حمامی وارد شدم که برای اولین بار بود می‌دیدمش ولی وقتی دوش حمام را باز کردم از داخلش به جای آب موی بسیار زیادی بیرون ریخت موی سر نبود و معلوم بود موی تراشیده شده زاید بدن هستش و توی این کار همسرم هم حضور داشت و در حال نگاه کردن بود.

    • یاسین صداقت

      با سلام
      دیدن این خواب به ندرت دیده میشود و اینکه از دوش حمام به غیر اب هر چیز دیگری نشان بر خوبی نیست و و این خواب میتواند نشان بر کاری است که خوشایند نیست و شما و همسرتان در ان شریک هستید و اینکه نشان بر خیر ندارد و برای رفع بلا صدقه بدهید .
      سربلند و پیروز باشید .

  69. سبا

    سلام اقوام من خواب دیده که داره موهای من رو میبافه اما پدربزرگم که تازه فوت کرده بهش گفته موهاشو نباف موهاش قشنگه بزار باز باشه. تعبیرش برام خیلی مهمه ممنون میشم جواب بدید

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر خواب طره امده است که برای زنان بسیار خیر است اما در اینجا اینکه ایشان از این موضوع راضی نبوده اند به این تعبیر می تواند باشد که ممکن است شما در اینده خیری در انتظارتان باشد اما باید اول بفهمید که ایا دینی بر گردن شما هست و یا نه که بتوانید از ان خیر استفاده کنید.
      سربلند و پیروز باشید

  70. الهام دلیری

    سلام، من خواب دیدم که روی پام یک جوش مویی بود که وقتی فشارش دادم یک عالمه مو ازش اومد بیرون و باز هم مو توش موند وقتی دوباره موهارو کشیدم بیرون دو تا موی خیلی خیلی بلند اومد بیرون که به مامانم نشونشون دادم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب رستن مو در اینجا برای شما می تواند خیر باشد زیرا در این خواب ممکن است پا اشاره ای به مسیر و هدف باشد و رشد و پایان ناپذیری ان برای شما به معنای گسترش و بزرگ شدن این مسیر و اینده باشد و به نظر بنده بسیار خیر است.
      سربلند و پیروز باشید

  71. نادیه

    سلام،وقت بخیر
    خواب دیدم زن همسایه که در گذشته کار آرایشگری میکرد موهام رو با رضایت خودم کوتاه میکرد، کنار این زن یه دختر بود که موهای صاف و چتری داشت من خیلی از موهاش خوشم اومد و حسرت موی اون دختر رو میخوردم به زن همسایه میگفتم که دوست دارم موهام شبیه اون باشه اما توی خواب میدونستم که نمیشه و موهای من صاف نیست
    موهام رو قیچی کرد و انگار موهام کوتاه شد اما من با لبخند گفتم نمیخوام زیاد کوتاه بشه.

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما به گفته معبران نشان از خیر نیست و این خواب به صدقه نیاز دارد و اینکه کوتاه کردن مو با قیچی به این معنی تعبیر میشود که شما افرادی برایتان حرف در می اورند و پشت سرتان حرفهاب خوبی نخواهند زد و اینکه شما باید اگاه باشید که به خاطر رفتارتان خودتان بر ان رضایت دارید مسخره دیگران نشوید و ابرویتان به خطر نیفتد .
      سربلند و پیروز باشید .

  72. ممممم حححح یییی

    سلام من خواب دیدم موهام رو دارم از سرم میکنم یادم نیست موهامو میکندم یا قیچی میکردم ولی موهام توی دستام بود به همه میگفتم اینا موهای من نیست ولی موهای سرم کم نمیشدن اصلا، فقط این موها از لای موهام در میومدن نمید

    • یاسین صداقت

      با سلام
      بر اساس گفته ی معبران در تعبیر این خواب باید عرض کنم که به این معنا میتواند باشد که برای شما حرفی و حدیثی خواهند ساخت که ممکن است شما خود در ان مقصر باشید اما بدانید که هیچ تاثیری در شما ندارد و برای شما مشکلی پیش نخواهد اورد ولی حتما صدقه بدهید.
      سربلند و پیروز باشید

  73. نفس

    دوستم خواب دیده که موهای من تا روی شانه کوتاه شده

    • یاسین صداقت

      با سلام
      خواب شما به این معنی است که برای شما ناراحتی پیش می اید که قابل جبران است اما کمی طول خواهد کشید که این نگرانی رفع شود و اینکه برای ارامشتان صدقه بدهید که رفع بلا شود انشالله .
      سربلند و پیروز باشید .

  74. لیلا

    سلام من خواب دیدم شوهرم که سرش بدون مو هست رفته موکاشته و ما چون در حال جدا شدن هسنیم توی خواب دیدم برگشتم خونه وداره موهاشو به من نشون میده

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب برای ایشان بسیار خیر است و به این تعیبر میتواندباشد که ایشان را سعادتی نصیب خواهد شد و اینکه ایا به جداشدن مربوط است و یا خیر را زمان نشان خواهد داد.
      سربلند و پیروز باشید

  75. زهرا

    من خواب دیدم موهامو خیلی زدن پسرونه کردن موهام خیلی بلنده ولی خوابی که دیدم موهامو زدن پسرونه کردن منم گریه میکنم شوهرم بفهمه منو میکشه

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر این خواب برای شما خیری نیکو نیست مخصوصا انکهدر این خواب شما حس خوبی به این موضوع نداشته اید و باید بسیبار اگاه باشید و ممکن است به همسرتان دچار بحثی شوید و ایشان از این موضوع رنجیده شوند.
      سربلندو پیروز باشید

  76. شهریار

    درخواب دیدم که هردفعه که دستم رادر موهام میکنم مقداری مو ازش جدا میشه.تعبیر خواب من چیه

    • یاسین صداقت

      با سلام
      خواب شما اینگونه تعبیر میشود که احتمالا شما دوستی صمیمی را از دست بدهید یا اینکه بین دوستیتان فاصله ای ایجاد شود که شما از این امر بسیار ناراحت خواهید شد و باید با کنترل بر رفتارتان باعث رنجش و ناراحتی دوست خود نشوید برای ارامشتان صدقه بدهید .
      سربلند و پیروز باشید .

  77. مریم

    من تو خواب دیدم دخترم داره موهام و کوتاه میکنه

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان خوبی ندارد و بر این تعبیر است که اگر در بیداری دارای موی بلند هستید و در خواب موی شما کوتاه میشود نشان بر این است که باید بیشتر حواستان به رفتار هایتان باشد که میدانبه یک سری افراد ندهید که قصد توحمت و بی ابرو کردن شما دارند و این خواب نیاز به صدقه دارد که بلا رفع شود .
      سربلند و پیروز باشید .

  78. بابک

    سلام خسته نباشید من درخواب دیدم از دماغم یک دونه مو میکشم بیرون اما هرقدر بیرون میکشم تموم نمیشه

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما بر این معنی است که شما در کارهایتان پیشرفت حاصل میشود ولی افرادی هستن که میخواهند شما را از مسیر زندگیتان به بیراهه بکشانند و قطعا دشمن شما هستند و این که شما مقام خاصی را برای خود فراهم کرده اید که این افراد نیتوانند ان را کسب کنند و میخواهند شما را اذیتت کندد . پس مراقب باشید و اگاه از اعمال دیگران و برای ارامشتان صدقه بدهید .
      سربلند و پیروز باشید .

  79. فاطمه

    ببخشید من خواب دیدم یه تار موم سفید شده اومدم باقیچی همون یه دونه تار مو قیچی کردم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر خواب موی سفید به گفته امام صادق آماده است که نشان از عزت یافتن و بزرگی دارد که در بین مردم به عزت و بزرگی شناخته می‌شود و اینکه آن را قیچی کرده اید نشان خوبی نیست صدقه بدهید و البته اگر در واقعیت همچین چیزی برای شما پیش آماده است که موی سفید دیده اید شاید رفتار شما نشان از احساسات شما نسبت به موی سفید است.
      سربلند و پیروز باشید.

  80. ممممم

    سلام. من موهام خیلی بلنده دیشب خواب دیدم موهام خودبه خود بدون اینکه کسی دست بزنه کوتاه شد و افتاد زمین. یعنی فقط موهام تا رو شونه هام موند. تعبیرش چیه؟؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نیکو نیست و به تعبیر معبران اگر زنی در بیداری موی بلند داشته باشد و در خواب ببیند کوتاه شده است عزت و احترام وی کم می‌شود و حتما صدقه بدهید که انشالله رفع بلا شود.
      سربلند و پیروز باشید

  81. کیمیا

    من معمولا تو خوابام میبینم که چیزی سرم نیست. گاهی یه روسری دارم ولی اکثرا همونم ندارم.همیشه هم نگرانم از ابن که اینجوری میرم بیرون و اذیت میشم. همیشه هم زنهای اطرافم تو خواب چادر مشکی سرشونه!
    تازگی هم خواب دیدم میخوام برم بیرون چیزی برای سر کردن پیدا نکردم گفتم عیب نداره تیپ پسرونه میزنم میرم. رفتم بیرون دبدم موهام بلنده (موهامو تازگی کوتاه پسرونه زده‌ام) دادمش تو یقه‌ام تا کسی متوجه نشه دخترم و سرمو بالا گرفتم که کسی شک نکنه!بعد یادم اومد من موهام کوتاهه خیالم راحت شد اما زود برگشتم خونه دبدم روسری داشته‌ام و ندیده بودمش!اما چادر نداشتم هنوز!

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب موی بلند اگر زنی در خواب ببیند گیسوی آراسته و بلند دارد نیکو است و خبر از این است که در خانواده عزیز و محترم تر خواهد شد. و روسری یا چارقد معرف شرم و حیا و استکناف و خویشتن داری بیننده خواب است. و اینکه شما در خواهایتان روسری ندارید شاید نشان از بی میلی به این پوشش است.
      سربلند و پیروز باشید

  82. اکرم

    سلام من خواب دیدم به موهام دست کشیدم و یک بته مو تو دستم اومد دوباره دست کشیدم خیلی کمترمواومد تو دستم بعد مادرشوهر مرحومم گفت حتما فشارت افتاده بیافشارتو بگیر گفتم بزارمهمونابرن بعدا ورفتم که برای مهمونی چایی بریزم داشتم استکان هارواماده میکردم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب ریزش مو می‌تواند نشانه ترس از شرمندگی یا خجالت دائمی باشد. نشانه ای بر اینکه تحمل شرمندگی برای شما دشوار است، یا زمانی که خجالت زده می‌شوید اوقات سختی را پشت سر می‌گذارید.
      یک زن در خواب می‌بیند که موهایش به صورت دسته دسته میریزد. در زندگی حقیقی او از شنیدن طعنه‌های همسر خود بسیار ناراحت است و می‌داند که شوهرش عمدا به او کنایه می‌زند.
      سربلند و پیروز باشید

  83. نارین گل

    سلام،همسرم درخواب دیده که ازگوشش دوتا موی سفیدبلندآویزان شده وگرفته کنده.تعبیرش چیه؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      به گفته امام صادق گوش نشان از زن و دختر است و اینکه مویی ازآن رشد کرده و آن هم سفید باید بیشتر مراقب سلامتی این دو فرد از خانواده باشد و اینکه موها رو از گوش خود جدا نموده است نشان خوبی است که اگر آسیبی زن آن خانه را تهدید کرده است رفع می‌شود انشالله
      سربلند و پیروز باشید

  84. مصطفی

    سلام خسته نباشید
    چند شب پیش خواب دیدم ، داخل خونه ریش های زیادی ریخته بود انگار که ریش های خودم بودن ، و بین ریش ها هم موهای خانمم ریخته شده بود، ولی متاسفانه تعبیر درستی براش پیدا نکردم ، اگر راهنمایی کنید ممنون میشم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر این خواب باید عرض کنم که این خواب به این شکل تعبیر خواهد شد که تعبیر ریزش ریش مرد درخواب خوب نیست و به معنای اشتباهی است که احتمالا از شما سر خواهد زد و در نقطه ی مقابل موی بلند زن به معنای خوبی است و این خواب میتواند به این معنا باشد که شما احتمالا در اینده دست به عمل اشتباهی خواهید زد که همسرتان در رفع ان بسیار به شما کمک خواهد کرد.
      سربلند و پیروز باشید

  85. احمد

    با سلام
    خواب دیدم که سلمانی رفته ام و مرد سلمانی موهای من را کوتاه و مرتب میکند

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر دیدن ارایشگاه در خواب به معناهای مختلفی امده است اما یکی از انها بدین گونه است که دیدن آرایشگاه در خواب، علامت آن است که با دقت و تلاش خود به پیروزی دست خواهید یافت
      و این محتمل ترین حالت برای تعبیر خواب سلمانی رفتن است.
      سربلند و پیروز باشید

      • احمد

        ممنون از توجه شما

  86. الیاس

    با سلام
    بنده خواب دیدم موی سیاه پدر مرحومم (در همان میانسالی که از دنیا رفتن)را کف میمالم و در حال ماساژ و شستنش هستم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر دیدن موی زیبا برای مردان به معنای جاه و مقام است و دیدن اینکه شما ان را شسته اید هم به معنای طهارت و پاکی است و باید بدانید که در این خواب ایشان در حالی خوب بوده اند واینکه شما برای ایشان موهایشان را شسته اید هم به معنای صاف و طاهر بودن روح ایشان است و یا اینکه ممکن است به معنای کدورت های کوچک پدر و فرزندی باشد که شما آن را پاک کرده اید.
      سربلند و پیروز باشید

  87. محمود

    با سلام، بنده در خواب دیدم که پدر مرحومم با قیچی موهای سرم رو کوتاه کرد بطوری که من هم خوشم آمد و راضی بودم، تعبیرش چی میتونه باشه.
    متشکرم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر دیدن قیچی کردن مو به این معناست که از طرف شخصی که موهای شما را قیچی میکند از شما گلگی و یا دینی وجود دارد و این به معنای ان نیست که خدای ناکرده ایشان از شما ناراحتند و میتوانید برای ایشان جهت ارامششان خیرات دهید.
      سربلندو پیروز باشید

  88. هادی بامرام

    باسلام.خاب دیدم که ازرویه فرش موکوتاه دسته دسته ومویه بلندتکی جمع میکنم ودر دست چپم میگیرم مویه جمع شده ازفرش زیادبودولی تویه دستم که نگاه میکردم بسیارکم بود و۲عددپوشک استفاده شده بچه رارویه هم گذاشتم وباموها پیچیدم وبلندشدم که بیدارشدم چندشب قبلش مارخاب دیدم که رویه ریشه درخت که ازخاک بیرون بودنشسته بودم که ناگهان یک ماردیدم وقتی بلندشدم دیدم۳تاهستن ۲تاکه باریکتربودن فرارکردن ودوستم یکی که ازبقیه بزرگتروکلفتربودکه مشکی وسفیدرنگ بود گرفت اولین ضربه که زدم دهانش کج شدوباضربه دوم سرش قطع شد که نمیدان باچی بودزدم وازترس بیدارشدم

    • یاسین صداقت

      باسلام
      تعبیر خواب موی بلند برای مرد معمولا خوب نیست و برای زن خیر است و این خواب میتواند تکمیلی بر خواب چند شب پیش شما باشد که به این شکل خواهد بود که مار در خواب به معنای دشمنی خوش خط و خال است و این که شما توانسته اید در ان خواب بر ان فایق ایید نوید نیکی است و اینکه در این خواب به شکل دیگر خابتان تکمیل شده است بدانید که تعبیر دیدن مو در خواب به معنای این متیواند باشد که کسی یا شخصی از شما دلخوری دارد و شما در اینده ای نزدیک سعی در برطرف کردن این دلخوری خواهید داشت و همین کار نیکو شما است که دشمنانتان را از شما دور خواهد کرد.
      برای بیشتر خواندن راجع به خواب قبلیتان لینک زیر را هم مطالعه فرمایدد.
      تعبیر خواب مار الامتو
      سربلند و پیروز باشید

  89. سمیه

    سلام . من خواب دیدم موقع شانه کردن بخش زیادی از موهایم میریزد و کنده میشود ولی کچل نشدم و باز هم مو دارم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب تعبیری بسیار واضح دارد که در ان مشخص است شما برای زندگیتان بسار تلاش میکنید و اما بخت همراه شما نیست اما باید بدانید که به هیچ وجه دست از تلاش برندارید تا به مقصود خود برسید.
      سربلندو پیروز باشید

  90. آزاده

    سلام من خواب دیدم پسری برای دخترم کش سر سبز خریده و موهایش رو با آن میبندد

    • یاسین صداقت

      با سلام
      دیدن گیسوی بلند و اراسته بسیار نیکو است و رنگ سبز هم در خواب به نشانه صافی و تقدس است پس باید بدانید که قطعا دخترتان بسیار صاف و صادق است و نیتی پاک دارد و اینکه در خواب پسری نیز دیده اید به این تعبیر میتواند باشد که ایشان در اینده ای دور زندگی خوبی با شخصی مناسب خواهد داشت.
      سربلند و پیروز باشید

  91. حححح

    من خواب دیدم ک پای همسرم پر از مو شده،هرچه گشتم تعبیری مناسب نیافتم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر مو در خواب به این معناست که شما در حال انجام دادن عملی ناصالح هستید که قطعا فعل حرامی است .
      اما اینکه شما این موضوع را راجع به همسرتان دیده اید به این معناست که همسرتان پا در مسیری غیر صالح گذاشته است و این اخطاری برای شما است که او را کمک کنید و با مشورت و همدلی مگذارید که خدای ناکرده در زندگی پا در مسیر خطا بگذارد.
      سربلند و پیروز باشید

    • مریم

      سلام خواب دیدم در موقع شانه زدن مو قسمتی ازموهام بلند و بقیه کوتاه شده به طوری که نمیشه با کش جمع کرد

      • یاسین صداقت

        با سلام
        تعبیر شانه زدند در خواب نشان از اراستگی است ولی کوتاه شدن مو نشان از کم شدن عزت زن است اما تعبیر خواب شما حتما باید کلی باشد و تعبیر آن به این شکل خواهد بود که شما با اراستن و پیرایش روح خود میتوانید به آنچه که مشکل شما در زندگی است فایق ایید و عزت شما صد چندان شود.
        سربلند و پیروز باشید

        • سامان نریمان

          من خواب دیدم یه تار مو از لثه ام زد بیرون که مثل اینکه چیزی لای دندانم باشه اذیت میکرد بعد با تلاش کشیدمش بیرون یه تار موی خیلی خلیی بلند بود و سرشم یه چیزی دایره مانند بعدش هم تو یه مراسم رفتیم جمعی از دوستان جمع بودند و یکی از دوستان صمیمی خودم هم رو بروم نشسته بود ولی مسئله مو کاملا واضح بود

          • یاسین صداقت

            با سلام
            تعبیر این خواب به این شکل خواهد بود که شما با یکی از نزدیکانتان بد رفتاری خواهد کرد که سبب دل شکستگی ایشان خواهد شد پس باید بسیار اگاه باشید.
            تعبیر خواب دندان آلامتو
            .سربلند و پیروز باشید

نظر خود را بیان کنید