ماسک های صورت مخصوص تابستان

5 ماسک طبیعی ، ضدگرمای تابستان

mask

در این مقاله قصد داریم به پیشواز گرمای تابستان برویم و از الان برای داشتن پوستی سالم در فصل گرما آماده شویم.

به گزارش آلامتو به نقل از سایت آی بانو؛ این ماسک های صورت تابستانی برای مبارزه با گرما را امتحان کنید تا فورا احساس خنکی و تازگی کنید و شادابی و شفافیت پوستتان را حفظ کنید.

مراقبت های تابستانی پوست از اهمیت زیادی برخوردارند. پوست به پاکسازی و مرطوب سازی مرتب نیاز دارد تا درخشش طبیعی خود را حفظ کند. اگرچه آفتاب گرفتن می تواند شفافیت پوستتان را نابود کند. برای مبارزه با گرمای سوزان تابستان ما چند دستورالعمل برای ماسک صورت برای شمادر نظرگرفته ایم:


  1. ماسک خیار:

ماسک صورت مخصوص تابستان,summer-mask-4

این یکی از رایج ترین سبزیجاتی است که برای احساس خنکی روی پوست استفاده می شود و برای هر نوع پوستی مناسب است. این ماسک به راحتی در خانه آماده می شود.

فقط یک خیار را رنده کرده با گلاب مخلوط کنید. همچنین برای پوست های خشک می توانید گلیسیرین نیز اضافه کنید. ماسک را روی صورت و گردن برای 15 دقیقه قرار دهید. با آب سرد بشویید و بگذارید خشک شود.


  1. ماسک توت فرنگی:

ماسک صورت مخصوص تابستان,summer-mask-1

برای به دست آوردن یک پوست درخشان و کاهش اثرات آفتاب ، انواع ماسک توت فرنگی رادر تابستان استفاده کنید.چند توت فرنگی را له کرده و یک قطره روغن زیتون، گلاب و یک قاشق غذاخوری شکربه آن اضافه کنید.می توانید شیر هم اضافه کنید. اینها را کاملا با هم مخلوط کنید و روی صورت و گردن قرار دهید. برای 20 دقیقه بگذارید بماند وسپس با آب سرد بشوئید.


  1. ماسک ماست و لیمو:

ماسک صورت مخصوص تابستان,summer-mask-2

این یک ماسک تابستانی ساده برای شادابی پوست و کاهش اثرات آفتاب است. برای مقابله با گرمای تابستان ، این ماسک را هرروز استفاده کنید. لیمو پوست را لابرداری کرده ، سلول های مرده را پاکسازی کرده و به داشتن پوستی درخشان و طبیعی کمک می کند. ماست را خوب هم زده و چند قطره لیمو به آن اضافه کنید. می توانید آرد نخود هم به آن اضافه کنید.


  1. ماسک پاپایا و شیر:

ماسک صورت مخصوص تابستان,summer-mask-3

یک پاپایا رسیده را له کرده و به آن شیر اضافه کنید. شما همچنین می توانید چند قطره آب لیمو و گلاب هم اضافه کنید. آن را روی صورت بگذارید و صبر کنید تا خشک شود ماسک را با آب سرد بشوئید و پس از آن احساس تازگی کنید !


  1. ماسک گوجه فرنگی:

ماسک صورت مخصوص تابستان,summer-mask-5

یک گوجه فرنگی بردارید و تکه ها ی آن را روی صورت بکشید وبگذارید تا آب گوجه فرنگی برای 15 دقیقه روی صورت بماند.اجازه دهید تا خشک شود و سپس با شیرو بعد آب سرد بشویید. پوست شما احساس تازگی کرده و از گرما خلاص می شود.


نظر خود را بیان کنید