تعبیر خواب تبخال

دیدن تبخال در خواب به چه معناست؟

تعبیر دیدن تبخال در خواب چیست؟

تبخال Herpes-simplex

دیدن تبخال یا هر گونه مشکلات پوستی مانند خشکی پوست در رویا به این معناست که پول یا مبلغی را از دیگران قرض گرفته و در اختیار دارید ولی همواره ترسی از بازپس گیری این مبلغ توسط دیگران همراه شماست. این اضطراب و ترس می‌تواند در رویا خود را به صورت تبخال نمایان کند.

در گذشته به هر گونه مشکلات پوستی بر روی صورت و یا بدن نام آبله می‌نهادند و می‌توان با در نظر گرفتن این مسئله به تعبیر خواب آبله پرداخت.

مطیعی تهرانی می‌گوید: پوست بدن باید سالم باشد و اگر چیزی روی پوست ما ظاهر شود نشان عدم سلامت آن نقطه از پوست است.

  • در خواب نیز دیدن آبله و یا تبخال روی پوست بدن زیان مالی تعبیر شده. اندازه آبله اندازه زیان مالی است و نزدیک بودن به صورت و چشم نیز اهمیت آن را باز می‌گوید. چنانچه گسترده و همه جای بدن را گرفته باشد به طوریکه در خواب خود را مثل آبله‌ای‌ها خال خال مشاهده کنیم زیانی است بزرگ و گسترده که قادر به کنترل آن نیستیم و اگر کوچک و فقط یکی باشد زیانی است مختصر که قابل جبران می‌باشد.
  • تبخال در صورت شرمندگی است.
همچنین بخوانید: تعبیر خواب بیماری پوستی

☺ تعبیر خواب «تبخال» برای من چیست؟

اگر در خواب‌تان «تبخال» را دیده اید اما تعبیرخواب فوق جوابگوی شما نیست ابتدا بخش نظرات را بخوانید و در صورتی که همچنان به تعبیر خواب خود نرسیدید؛ جزئیات خواب‌تان را در بخش نظرات ارسال کنید تا به آن پاسخ مناسبی داده شود.

✚ کاربر گرامی نظرات تکراری پاسخ داده نخواهد شد. لطفاً بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید.


46 دیدگاه

  1. یلدا

    سلام وقتتون بخیر
    خواب دیدم که طرف راست صورتم پر از تبخالهای بزرگ شده بود و هر دو گوشم هم خیلی بزرگ شده بود و تبخال بزرگ داشت
    کمی هم گریه کردم وقتی تو آینه خودم رو دیدم و خیلی هم ترسیدم ولی انگار بعد یه مدت کوتاه یکم تورمش خوابید
    میخواستم لطف کنید و تعبیرش رو بهم بگید

  2. Fayeza

    سلام خسته نباشید خواب دیدم بار دار هستم صورتم پر لک و جوش شده لب بالام همچنان پرازتبخالهای بزرگ میشن

  3. زهرا

    سلام. خواب دیدم اطراف لب پایینم به ترتیب تبخال های بزرگی زدم، تبخال ها یکی یکی بزرگتر مشید و بعد میترکید و فقط جای زخم آن ماند. بعد مامانم از من گرفت و کل صورت و لپ و پیشانی و لبش پر از تبخالهای خیلی بزرگ میشد که باد میکرد و ترکید و مایع سفیدی از آن خارج میشد. مادرم یه عالمه از ان مایع سفید بمن داد و گفت روی تبخالهات بمال تا زودتر خوب بشند. آن متیع سفید از تبخالهای خودم هم خارج شد ولی به اندازه خیلی کمتر و توی دستم گرم بود ولی مایع سفید روی تبخالهای مامانم زیاد و وقتی به دستم داد سرد بود. مامان گفت این مایع دوای زود خوب شدن تبخاله. تعبیرش چیه؟؟

    • تعبیر خواب

      با سلام
      در تعبیر این خواب امده است که می تواند نشان از ان باشد که نباید مالی را قرض کنید که ممکن است سبب ان شود که شما در اینده دچار مشکلی مالی شوید که برای شما خیر نیست و این مشکل خانواده ی شما را هم درگیر کنید.
      سربلند و پیروز باشید

  4. محسن

    سلام خواب دیدم خانومم که داریم از هم جدا میشیم بدنش پر از طبخال سفید بود حتی ناحیه تناسلیش

    • تعبیر خواب

      با سلام
      این خواب می تواند نشان از ان باشد که ایشان مورد سرزنش قرار خواهند گرفت و می تواند نشان از خیر برای ایشان نباشد .اما ممکن است نشان از تشویش های ذهنی شما باشد.
      سربلند و پیروز باشید

  5. سعید

    سلام سعید هستم سپاس از تعابیر خوبتون
    بنده خواب دیدم مادربزرگم هراسان از کنارم رد شد مرا نشناخت صداش زدم برگشت و شناخت و مثل همیشه خوش بش کردیم اماگفت بدهی دارم باید اینجا کار کنم انکار داخل مجموعه ای بودیم متوجه تبخال گوشه لبش شدم نمیدانست در حین خداحافظی متوجه ماشینم شدم که هر چهار چرخش پنچره بیشتر دقت کردم پاره کرده بودن و من لایه به لایه لاستیک چرخ رو کندم یکی از چرخ عقب رو کلا کنده بودن انداخته بودن قبل ماشین انگاری که یکی به قصد تمام چرخارو پاره کرده بود فقط اول که ماشین رو چک کردم ماشین خودم بود پراید سبز زیتونی یک آن که رفتم چرخی رو که کنار انداخته بودن رو چک کنم برگشتم ماشین قبلی پدرم جیپ قرمز بود که حتی چرخ زاپاس رو هم پاره کرده بودن رو دیدم.
    خواب رو صبح بعد طلوع آفتاب دیدم و با همون بیدارشدم حدود ساعت 6
    ممنونم

    • تعبیر خواب

      با سلام
      بر اساس تعابیر خواب، خواب شما خیر نیست و می تواند نشان از مشکلی برای شما و ایشان باشد و در تعبیر خواب تبخال آمده است که نشان از قرض داشتن است و در تعبیر خواب پنچر شدن ماشین می تواند نشان از ان باشد که مشکلی در مسیر شما به وجود خواهد آمد.
      حتما صدقه بدهید و مراقب باشید.
      سربلند و پیروز باشید

  6. Rasoul9

    سلام برادرم خاب دیده بدنم تبخال زده مخصوصا دستام این نشانه چیه

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر خواب تبخال بر روی دست ممکن است به این معنا باشد که شما به دست خود ضرری مالی به خود بزنید.
      سربلند و پیروز باشید

  7. الود

    خواب دیدم همسرمو از لب بوسیدیم که احساس سوزش کردم و وقتی در آینه نگاه کردم دیدم داخل لبم تبخال کوچک زده

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر خواب تبخال لب امده است که ممکن است به این معنا باشد که چیزی بگویید که سبب شرمندگی شود و از این رو باید در گفتار خود بسیار دقیق باشید.
      سربلند و پیروز باشید

  8. زهرا

    سلام.من خواب دیرم عروسی خالمه…و تمام صورتم از قسمت های کنار دهنم تا پایین گردنم پر از تبخال و تاول شده..و خیلی قرمز بود…ولی برام مهم نبود

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر خواب تبخال روی صورت به این معنا امده است که ممکن است نشان از ان باشد که در اینده زیانی بینید که مالی است و باید بسیار اگاه باشید و ممکن است در جایی که نباید این اتفاق بیفتد.
      سربنلد و پیروز باشید

  9. مریم

    سلام من خواب دیدم رفتم یه مغازه ی شیرینی فروشی و یه شیرینی خوردم بعد احساس عجیبی کردم و لباسم و دادم بالا و دیدم روی شکمم پر از تبخال شده از طرفی کسی که قبلا عاشقش بودم وارد شیرینی فروشی شد و همینطور که منتظر بود من رفتم و شکممو بهش نشون دادم و گفتم ببین چی شده

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر خواب هایی که به این صورت است ممکن است دارای تعبیر نباشد و به این معنا باشد که شما در ناخوداگاه خود به ایشان فکر کرده اید که در خواب خود اینگونه دیده اید و از این رو از بابت این خواب نگران نباشید.
      سربلند و پیروز باشید

  10. باران

    سلام من خواب دیدم مادرم که فوت کرده لبش تبخال زده پاینش لبش قرمز شده تعبیرش چیه؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر خواب تبخال زدن مرده ممکن است خیر نباشد و برای ایشان حتما خیراتی دهید که انشالله رفع شود .
      سربلند و پیروز باشید

  11. ریحان

    سلام خسته نباشید من ی دختر ۱۹ ساله ام ک دو بار خوابی تقریبا مثل هم دیدم و من خواب دیدم ک رفتم مغازه کفش فروشی بعد اول ی چکمه کردم دیدم انگار خیلی ب سنم نمیخوره و مال بزرگان هست درش آوردم بعد تو عالم خواب دنبال کفش ب رنگ قرمز گشتم اما پیدا نکردم ی کفش خاکستری رنگ ب جاش پوشیدم ک وقتی کردم پام دیدم با بقیه کفش ها فرق داره ی حالت اتوماتیک داشت بند هاش و عجیب بود ممنونم اگه بگید معنی خواب رو ی دف هم خواب دیدم ی کفش پاشنه بلند زنونه دارم رفتم خونه خواهرم اون کفشم در اوردم و جاش کفشی ک در ادامه توصیفش میکنم رو پوشیدم کفشم جوری بود ک ی دکمه داره ک با زدن رو دکمه میتونم رنگ کفش رو عوض کنم روی کفشم پر بود از ستاره و ماه و بقیه بهم نگاه میکردند و قصد رفتن ب دندون پزشکی رو داشتم و میخواستم بهترین رنگ اش را انتخاب کنم جالبه بعد این خواب من رفتم. ب دندون پزشکی اما این کفشم در عالم رویا چیه ؟؟؟ ممنون میشم بگید

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر خواب کفش و خریدن کفش امده است که می تواند به این معنا باشد که شما در اینده انتخابی انجام دهید که ممکن است مربوط به همسر باشد و از این رو این خواب برای شما خیر است و ممکن است نشان از ان باشد که بتوانید انتخابی خیر انجام دهید.
      سربلند و پیروز باشید

  12. ریحان

    ببخشید میشه تعبیر خواب منو بگید لطف میکنید
    سلام من خواب دیدم توی مسیری سخت پشت ماشین بودم ک ب نحوی ک پام با کف خیابون بر خورد میکرد ک توی این مسیر ی لنگه کفش صورتی رنگم از پام در شد راستش من ی نفرو دوست دارم این خواب میتونه چ‌ نشونه ای داشته باشه ؟⁦⁩

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر خواب درامدن کفش از پا ممکن است به معنای ان باشد که کسی که برای شما ممکن است به عنوان همسر باشد را از دست دهید و از این رو حتما صدقه بدهید.
      سربلند و پیروز باشید

  13. مهنا

    سلام مادرم خواب دیدن که بنده یه تبخال کنار لبم زده بوده و وقتی علتش رو جویا شدن من بهشون گفتم که عشقم که ترکم کرده الان و در حال حاضر نیست ازدواج کرده و مامانمم گفته بهم که یعنی اینقدر اذیت شدی که تبخال زدی ! تعبیرش رو لطف میکنید ممنون میشم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر خواب دیدن تبخال بر روی لب دیگران ممکن است به این معنا باشد که شما در ذهن ایشان به واسطه ی همین موضوع ممکن است شرمی بکشید و ایشان در این خواب به این صورت دیده اند و در ناخوداگاه ایشان بوده است.
      سربلند و پیروز باشید

  14. محمد

    سلام من خواب دیدم یک روز قبل از عقدم کنار لبم یه تبخال زدم ک باعث میشد دهنم زیاد باز نشه بعد ترکوندمش یه مایه سفید ازش اومد بعد با اب تمیزش کردم بعدش بهتر شد

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر خواب ترکاندن تبخال به خیر امده است و ممکن است برای شما به این معنا باشد که از چیزی که مایه خیر برای شما نیست راحت و اسوده خواهید شد.
      سربلندو پیروز باشید

  15. رز نگینی

    سلام من خواب دیدم بچه هفت ساله خواهرم تو بغلم خوابیده و من که تبخال داشتم حواسم نبود لب اون رو‌ هم تبخالی کردم، دیگه مدام دنبال دستمال کاغذی و مایع ضدعفونی بودند تا لبش رو‌پاک کنم تا از من تبخال نگیره. میخواستم تعبیرش رو بدونم. خیلی ممنونم از لطفتون.

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر خواب انتقال تبخال به دیگران ممکن است به این معنا باشد که در اینده باید بسیار اگاه باشید که به واسطه ی کاری که ممکن است انجام دهید برای دیگران زحمتی نیافرینید و از این رو بسیار دقیق باشید.
      سربلند و پیروز باشید

  16. اوا

    باسلام من خواب دیدم عروسی برادرمه دنبال ارایشگاه میگردم برم عروسی نگاه میکنم به ساعت ۹هس هنوز ارایشگاه نرفتم عروسی هم یساعت دیگه تموم میشه من هم نگرانم میرم آرایشگاه صورتمو ارایش میکنه تو اینه میبینم تبخال زده یه طرفه صورتم ،دست میزنم به صورتم اصلا تبخالی نیس، تبخالم تو صورت یه بچه دیگه میبینم میشه تعبیرش کنید

    • یاسین صداقت

      با سلام
      اگ در واقعیت به همچنین موضوعی نزدیک هستید پس نگرانی وجود ندارد و این ناخوداگاه شماست و می تواند نشان از ان باشد که شما از اتفاق های بزرگ در زندگی خود ترس دارید و به این صورت آن را دیده اید.
      سربلند وپیروز باشید

  17. پری

    خواب دیدم مادرم رفته پیش فالگیر و در طالعش اومده که هر وقت تبخال زدن مادرم فوت میکنن خواستم بدونم تعبیرش چیه

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر خواب شما نشان بر این دارد که شما از ترس از دست دادن مادرتان این خواب را دیده اید و تعبیر نخواهد داشت.
      سربلند و پیروز باشید.

  18. زهرا

    سلام من دیشب خواب دیدم داخل بینیم میسوزه بعدش طرف راست دماغم همش شده تبخال ورم کرده و درد میکرد بعد چن دیقه ورمش خوابید میشه بگین این خواب تعبیر داره

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر خواب تبخال امده است که می تواند به این معنا باشد که شما در اینده از موضوعی که ممکن است برای شما پیش بیاید دچار شرمساری شوید که باید بسیار اگاه باشید.
      سربلند و پیروز باشید

  19. فریماه

    سلام من خواب دیدم پیش کسی نشستم ک بهش بدهکارم. فکرهم بهش نکردم قبل خواب و تازه بدهکاریمم بخشیده.. اما تو خوابم اومد. و بعد رفتم تو آینه زیرپلکم تبخال زد و داخل پلکمم ی جوش ک وسطش ی سوراخ ریز بود

    • یاسین صداقت

      با سلام
      با توجه به تعبیر خواب تبخال این خواب نشان از شرمندگی درونی شما نسبت به ایشان است و از این رو به همین تعبیر خواهد بود.
      سربلند و پیروز باشید

  20. Mahgol

    سلام خسته نباشید .
    من درخواب دیدم که قسمت درونی لبم یک تبخال بزرگ درومده لطفا‌ تعبیر این خواب را بیان کنید ممنونم.

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر خواب تبخال روی لب ممکن است به معنای ان باشد که در اینده ممکن است چیزی بگویید که سبب شرمندگی شما شود و از این رو باید بسیار اگاه باشید.
      سربلند و پیروز باشید

  21. امید

    سلام من خواب دیدم یکی از بستگان لبش تبخال زده بود ‌مدام گلایه می‌کرد واونرو به را با دقت به من نشان میداد درضمن این طرف خواب زن هستش

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر این خواب امده است که می تواند به این صورت باشد که ایشان پولی و یا موضوعی را به شخصی بدهکار هستند و این موضوع در خواب شما به این صورت امده است واین نگرانی برای ایشان در خواب شما امده است که اگر فرصتی برای شما پیش امد به ایشان کمک کنید.
      سربلند و پیروز باشید

  22. Nafas

    سلام من خواب مادربزرگمو دیدم ک روی لبش تبخال زده و خیلی ناراحته و اذیته از اونا میشه تعبیرشو زودتر بگید

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر این خواب نمی‌توان خیر باشد و نشان بر غمی است کم ه به خانواده شما خواهد رسید و اینکه می‌تواند نشان بر بیماری باشد که به اعضای این خانواده است که ایشان مادرشان بوده اند می‌رسد و اینکه همانطور تبخال بیماری قابله رفع است این ناراحتی زود از این خانواده خواهد رفت.
      سربلند و پیروز باشید.

  23. Ameneh

    سلام،من نزديکاي ظهر بود خواب ديدم يه شب قبل عروسيم رو لبم تبخال زد زخم نبود فقط لبم باد کرده بود سفت شده بود قرمز بود بعدش من با لباس عروس قرمز ک تنم بود نشستم رو زمين گريه ميکردم و خودمو ميزدم ک من الان با اين تبخال چيکار کنم هر چي هم ک مادر و اطرافيانم دلداريم ميدادنند فايده نداشت من همچنان گريه ميکردم لطفا راهنماييم کنيد

    • یاسین صداقت

      با سلام
      خواب ظهر معمولا بدون تعبیر است و بیشتر نشانه از مشکلات درون ناخوداگاه ماست و از این رو این خواب نمیتواند احتمال زیادی برای تعبیر داشته باشد اما میتوان ان را به این شکل تعبیر کرد که شما ترسی از حقی که بر گردن شما نهاده خواهد شد دارید و این مروبط به تعبیر خواب تبخال است.
      سربلند و پیروز باشید

  24. الهه

    من‌خواب دیدم زیر بینی ام یه تبخال بزرگ زده ووقتی میکنمش یکی دیگه زیر اون هست جفتش رو میکنم اولش خیلی ظاهر بدی داره ولی سرمو میگیرم پایین میشورم و وقتی دوباره تو آینه نگاه میکنم بینیم خیلی خوشگل و مرتب میشه و اثری ازون زخمها نیست میشه لطفا تعبییر دقیقش رو بفرمایین

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر این خواب میتواند به این شکل باشد که در خواب دیدن تبخال به معنای موضوعی برای رد و بدل کردن بین شما و شخص دیگری است و معمولا تبخال در خواب به این صورت دیده می شود که شامل نگرانی شما از این موضوع است.
      از این رو این خواب به این صورت است که شما برایتان موضوعی پیش خواهد امد که از سبب ان نگرانی برایتان پیش خواهد امد اما همه ی ان بستگی به ان دارد که ایمان خود را حفظ کنید و مقاومت کنید تا بتوانید از پس ان بر بیایید که انشالله خیر است.
      حتما صدقه بدهید
      سربلند و پیروز باشید

نظر خود را بیان کنید